Gymnastics

Binnen CrossFit beschouwen we alle oefeningen die worden uitgevoerd met het eigen lichaamsgewicht, als gymnastics.

Denk hierbij aan air squats, push ups en pull ups. Ook gevorderde bewegingen als de bar- of ring muscle up, front lever en single leg squats vallen hieronder.

De basis van gymnastics

Kracht, stabiliteit en techniek.

De basis van de gymnastics training ligt in het verbeteren van de kracht, stabiliteit en techniek. We vinden het daarbij niet alleen belangrijk OF je van A naar B komt, maar vooral ook HOE je er komt. Tijdens deze training gebruiken we onder andere:

  • Ringen en TRX suspension trainers
  • Pull up stangen en dipsteunen
  • Parallel bars en plyo boxen
Neem contact op!

Voor alle niveaus

Van beginners & Pro's.

  • Is het jou nog nooit gelukt jezelf op te trekken aan een stang?
  • Wil je betere resultaten in jouw CrossFit trainingen?
  • Altijd al eens die muscle up willen leren?

Onze gymnastics training is zeer geschikt voor zowel beginnende als gevorderde atleten. Voor alle oefeningen bestaan er progressies (moeilijkere varianten) en regressies (makkelijkere varianten) waardoor iedereen op zijn eigen niveau kan werken en voldoende wordt uitgedaagd.

Ik wil beginnen

Neem een proefles.

Voor de gymnastics training hoef je niet eerst het New Born Primate Program te volgen. Maak dus meteen gebruik van twee gratis proeflessen.